Pages

AKU BINGGUNG





hari berlalu penuh indah dalam hidupku..tp...ad jew yg sk buat ak jadik PANAS..kenapa la dia sk sgt22 nyusahkn idup ak.

dia atau kamu.....dia bermulanya cinta ak...dan kau segalanya wat ak...tp harus ak pilih keduanya atau pilih slh satu??yg benarnya ak pelik,pening terase budus...segalenye..die nk kembali pada ak ke??kau akan kekal bersame ak ke??pertanyaan dan pertanyaan..terus dlm minda ak...mne satu??dia??kau??semua??atau lepaskan je?


kenapa la...dia sk sgt22 muncul time22 ak sygkan insan laen??maafkan ak..sb aku xakan memilih dirimu..ko yg buat aku derita..kau yg buat ak sengsara..tiba22..kau dtg..ko pk aku ni ank patung??time nk terhegeh22 datang...cukup la..ak dah menderita setahun menanti kau..biarlah aku bersama insan yg benar22 ikhlas sayangkan ak..

maafkan aku sb xdapat menerima dirimu lagi dan jangan salahkn aku sebab tidak memilihmu...sabar manusia ada tahapnya..aku ada perasaan..ak ingin di sayangi n menyayangi..dah jangan ungkit kisah kau dan aku..AKU XNAK LAGI BERTEMU DENGAN KAU!!!



No comments: