Pages

sekali lagi..





ish2..aku pon xtau la apa nk jadi..smua yg terbina..hancur musnah..dek kerna sikap dia yg sk sgt2 main kayu 3...kenapa la susah sgt2 terus terangkat semua gurl2 yg dia kenal 2..yg dia dah ag aku!!!tension tul la..laki suka cam nie..aku xtau la apa nk jadi dengan aku nie..bila aku terlalu menyayangi seseorang 2..mula nanti dia akan mungkir segala janji yg terukir dulu...aku nie ada perasaan untuk di sayangi..aku bukan tunggul kayu!!!٩(͡๏̯͡๏)۶
ya Allah...aku memohon kekuatan untuk aku tempohi segala dugaan ini..kenapa aku mudah mencintai dia...n dia begitu mudah meninggalkan aku...aku sanggat xpaham..kenapa mudah sangat hati ini untuk dilukai..aku nakkn cinta sejati seperti insan2 laen yg bahagia..aku sangat2 perlukan sokongan insan yg aku syg..inila suratan takdir..yg perlu aku lalui..
عدم الاتصال بي مرة أخرى.. ويرجى ألا ننسى أبدا لي

No comments: