Pages

awak...saya....





ermmm...kali nie..sbnarye..xtau la plak ak bd nk cter ap...tp ad 1bd yg ak nk kngsi n akn ingat sampai bila2...aku...saya...awk...kamu...haaa....cam pelik kn ayat 2...tp...

first skali...ak nk cter pasal awak...sape awak???dia la...haaa...dah start la nie ak nk merapu.dia nie someone i fall in wat???pk2 la sndrik ek..heheheh...SAYA...AWK....ermmm...1bd yang menarik plak nk cetr kn...saya n awk yang ak maksud kn...kwn2 baek ak la...dah pk bkn2 la 2kn...ermmm...THNKZ GOD...sb jmpakan ak dangan mereka smua...sb diorang la yang selalu menceriakan ak...bak kata ALI....'GENG MENCAPAP'.HAHAHAHAH...bez sangat2 kuar dgn korang smua..xabes2 gelak sakan jew...gelak2 pon..study gmpak2 kn!!..mang terbaek la..ermm...
macama2 yang nak dicter kat sini...masa kuar tgk wayang ari 2..pny la smangat smua nk tgk cter FASTER...then cter plak macam hampeh jew kn..sabar jew la smua..bap2 ngutuk nie..mang sangat2 la pakar kn...dari cter duniawi sampai la mane2 tah kn..ap2 pon..THNKZ AGAIN!

No comments: