Pages

COKLAT...COKLAT DAN DUNIA COKLAT...MARI2..S

*INI ADALAH STICKY POST...SILA SCROOLLLLLL KEBAWAH DAN KEBAWAH LAGI...=)peace

COKLAT...COKLAT DAN COKLAT...macam2 benda menarik boleh dibuat selain dimakan..hehe..untuk yang masih mencari2 hadiah yang sesuai untuk insan tersayang gubahan coklat nilah yang sesuai sesuai untuk dijadikan hadiah untuk insan2 tersayang.. dan tidak hanya terhad hanya untuk hantaran sahaja...sedia menerima tempahan...
FERREROR ROCHER (30BIJI) + BUNGA HIDUP(WARNA BOLEH PILIH):RM130SAHAJA
FERRERO ROCHER (24BIJI) + BUNGA HIDUP: RM100 SHJ

JAMBANGAN FERRERO ROCHER SAHAJA:RM100
HAMPER ANEKA JENIS COKLAT: HARGA MENGIKUT JENIS COKLAT YANG DIINGINKAN

FERRERO ROCHER SCOND GRADE + BUNGA HIDUP(WARNA BOLEH PILIH): RM100SHJ

untuK sebarang pertanyaan..sila KE facebook SAYA..

14 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantiknye gubahan tu..
owh..buat bisness ni ye..Good Luck ye..

idaida0504 said...

haah...kecil2 je sis...gubahan hantaran pn ad gak..=)

アヌムちゃん said...

sedapnyee..rasa nak ngap pulak :)

cantik gubahan^^

idaida0504 said...

thnkz!mang sdp sgt2 pon..huhu

Eady Minn said...

cantik !!!
tak nak ajar ke buat macam mana ? hehe..

idaida0504 said...

bole je..hukhuhk..xad masalah

ABU said...

lawa2 semuanya..:D

Ninie said...

Wah! Lawa! Kiter pon minat benda2 mcm awk buat ni. Bleh ler tempah ngn awk je, senang...hehe. Salam ziarah. Follow kiter juga at
http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/08/lets-join-ben-ashaari.html

SAYA BERMINAT NAK MENUKAR LINK DENGAN AWAK

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Hamba Ilahi said...

cantik gubahan bunga tu..tapi lebih tergiur dengan coklat drpd gubahannya..hehe
follow awak..

aimaniman said...

cantik nak sedappp.. akak suka, kalau belum kawin dah lama akak tempah kat adik.. rekemen la kat adik ni dia punya majlis disember ni.. hana love nest.blogspot.com

knowmebetter said...

cantikk :)

AhmadFarhi said...

canti wakk...

ABU said...

bagus ni.. berbaloi dan catik.. nnti nak kawin bru fikir benda2 ni.. buat masa skrng.. tak de lagi..:)