Pages

PERLU KE 'KAU' TUKAR KOS!


fuuuhhhh...fuhhhh....fuhhh....lama sangat2 dah ni aku langsung xupdate blo ni...berbulan2 dah....sorry penunggu blog...saya mang mintak maaf sangat2..disebabkan kekangan masa and projek yang berlambak2...aku mang langsung tak sempat untuk update cerita...perkembangan terbaru???alhamdulillah aku semakin mengembang!hahahahah...kau ada?!mesti xad kan!disebabka hati terlalu happy dan gembralah badan semakin mengembang....

ok.back to our story....perlu ke kau....kau..kau dan kau tukar kos???jap2...cuba korang tanya diri sendiri perlu ke?rasanya korang jugak dulu beriya2 nak kos tu.....dah semangat gila2.tup2 pi tukar.apa cerita bro???apa cerita sis???yeeee...kadang2 apa yg kita idamkan tak semestinya dapat....dan paling penting kat sini...tak ada pun enda yang kita buat kat dunia ni senang sangat2...bila kita gagal sekali tak bermakna kita gagal selamanya babe!

korng jamin ke dengan tukar kos...korang akan terus maju jaya tanpa sebarang dugaan...dalam dunia ni..kalau tak ada cabaran hidup..bukan namanya hidup...aku tak tujukan benda yang aku tlis ni kat sapa2..aku tulis ni atas pengalaman aku sendiri...aku dulu pun pernah nak sangat2 tukar kos..akibat pressure dalam kos yang aku ambil sekarang ni(perancang bandar n wilayah)...tapi...bila aku dapatkan nasihat dari orang sekeliling aku.masa tu aku baru sedar....yang kita hidup kat dunia ni mang banyak dugaan.takkanlah baru kena koyak projek sikit...kita terus nak give up!

bangun..bangun dan bangunlah wahai kawan2 kesayangan ku....lupakan niat nak tukar kos tu...korang rasa mang benda yang terbaik buat adalah tukar kos..bila korang rasa dah tak boleh buat benda tu dan terlalu banyak sangat2 mata pelajaran yang GAGAL!sepatutnya kita cari cara dan jalan penyelesaian yang terbaik utnuk selesaikan masaalah ni...manalah korang tahu kos yang korang akan tukar tu akan sesuai dengan korang?????korang fikir benda tu yang terbaik ke??adat belajarlah....kadang2 kita akan jatuh dan kadang2 kita akan naik..bila dah JATUH tu..janganlah JATUHKAN DENGAN TERSUNGKUR LAGI!korang jangan terlalu ikutkan sangat2 lah HATI tu...IKUTKAN HATI MATI!


1 comment:

aida said...

Siapa awak awak dan awak tu haida?