Pages

SAYA KENA TABAH...

dear mr n mrs blogger...
seriusly...i really mss him!yess..i really miss him..4tahun dah dia tinggalkan dunia ni...aku masih lagi tak boleh terima kenyataan semua benda ni...AWAK...SAYA RINDUKAN AWAK SANGAT2...saya dah tak boleh tengok awak senyum macam duulu..saya tak boleh dengar awak membebel dan bising2 kat saya dulu....awak....saya hilang semangat kejap dulu masa awak hilang.saya tak ada arah sangat2 masa tu...kalaulah saya tahu akan jadi benda ni...saya takkan langsung biarkan awak pergi masa tu..saya takkan biarkan awak drive sorang...sy rindukan awak sangat22..saya nak sangat2 awak balik dekat saya....

saya tahu benda ni agak mengarut...awak takkan langsung baca benda ni...saya tak tahu nak share dekat sape awak...saya cuba untuk cari penganti awak..tapi diorang tak sama macam awak...saya sunyi sangat2 awak...saya dah tak tahu nak megadu dekat siapa...saya dah tak tahu nak shar dengan siapa...dulu..masa saya sdih..saya menangis...awak mesti pujuk saya.awak takkan biarkan saya sorang2...

saya dah terlalu banyak sangat2 kecewa...saya dah leh nak bagi hati ni dekat siapa2 pun...sebab...dah terlalu banyak parut dan luka yang saya hadapi...saya jadi kuat tau.ila awak tak ada...saya semakn kenal erti hidup ni...saya rasa.kalau awak ada...mesti awak happy kan...ingat tak dulu.awak marah sangat2 dekat saya...sebab saya tak nak dengar cakap awak....seminggu awak hilang....memang gila saya hilang arah masa tu...alhamdulillah...awak muncul after seminggu tu.dan awak bagi alasan kenapa awak hilang...awak nak uji saya...

terima kash awak...sebab dah tabahkan hati saya..terima kash awak...sebab awak dulu sentiasa sokong saya walaupun kadang2 benda yang saya bat tu agak pelik dan menakitkan...terima kash awak...sebab sentasa ada dekat sisi saya bila saya susah dan senang..terima kash awak..sebab sentiasa pujuk saya bila saya sedih dan rasa down...terima kasih awak..sebab awak dah ajar saya bahasa arab...dulu bahasa arab saya teruk gila...alhamdulillah berkat awak tolong tu...masa spm spm saya b tau!terima kash awak...sebab awak sentiasa menjaga batas antara kita...terima kasih awak...atas segalanya..banyak benda awak...terlalu banyak benda yng saya tak sempat nak ucapkan terima kash dekat awak dulu.

maafkan saya...sebab saya selalu marah2 awak..terima kasih awak..sebab awak sentiasa katkan semangat saya...maafkan saya sebab saya dah tak boleh nak terima siapa dalam hati saya ni...maafkan saya awak...sebab saya tak sekuat awak....setabah awak...saya tak boleh terima kenyataan sampai sekarang...maafkan saya awak...sebab saya banyak tipu diri...saya terpaksa senyum saya terpaksa ketawa untuk kuatkan hati ni balik...walaupun payah...awak..dulu saya couple balik after awak..tap...dia tinggalkan saya..dia buang saya...sebabkan dialah..saya tak berani nak dekati sape...saya tak berani nak terima sape...sebab sakit sangt2 rasa bila patah hati..sakit sangat2 awak...sakit biila kita tak dihargai....sakit bila dimaki hamun.sakit bila pengorbanan tak dhiraukan..sakit awak....saya takkan pernah lupakan semuanya...

awak selalu pesan jangan dendam...tapi...saya nak balik hati saya yg hilang dulu!kenapa da kejam sangat dekat saya!kenapa dia tak boleh jad sebaik awak!kenapa awak!apa salah saya....saya sentiasa fikir dan cari!tapi..salah saya kot..sebab terlalu percayakan dia sampai saya buta..buta segalanya...bodohkan saya!i'm so stupid dear...saya takut awak..nak hadapi semua ni...saya terpaksa hadapi..saya kena tabah kan awak!saya sentiasa harapkan sesuatu yang baik!saya tak nak sediakan hat ni dekat orang lain..."saya langsung tak nak bagi hati ni dekat siapa2 dah!"yes...takkan bagi!tapi....saya ada suka orang tu...tapi...hopefuly dia takkan tahu perasaan ni...demi kebaikan....miss u sayang...i really miss u!i will alwayz miss u...saya memang takkan lupakan awak..awak sentiasa dalam hati saya...saya kena lupakan orang TU...demi kebaikkan bersama....

2 comments:

Aku Si Pujangga said...

:)

kai said...

hidup mesti diteruskan..
yang berada disana jgn lupa kita doakan..