Pages

BERSABARLA SAYANG....

mr A:'saya rasa...sampai sini sahajalah hubungan kita...'
mrs B:tapi kenapa??????tanpa seba awak tiggalkan saya!
mr A:wordless...

pernah tak korang semua...or maybe tak semua la kot pernah rasai benda ni...sakitkan rasa bila kita hadapi semua benda ni.lagi kalau tak ada insan yang sudi nak share dgn kita..payah utuk diiterima...tapi..kesabaran adalah kunci segala macam benda yang kita hadapi kat dunia ini...bukan senang dan bukan juga susah untuk kita hadapi hari2 yang mendatang..tapi..mungkin akan ambil masa kot untuk kita sembuh dari luka yang dalam ni....

e2...apasal sentap seacam je ayat n tulisan aku kali ni????kecewa???sakit hati atau rasa tertekan ke???yup...perasaan tu memang dah ada sekarang ni...lama sangat2 dah aku pendam perasaan ni semua..tapi..baru kali ni aku rasa nak luahkan segalanya kat sini...susah babe nak pendam dan tiu perasaan nitapi....demi hari2 yang mendatang..aku kena dan wajib teruskan!yess...kena teruskan....

kepada insan2 yang pernah hadapi semua ni...sabarlah sayang...pasti hari2 korang akan bersinar dgn lebih cerah lagi!mungkin korang semua akan buat macam2 untuk hadapi semua ni..carilah benda2 yang boleh ceriakan hati korang...kadang2 korang akan rasa sangat2 cemburu bila tengok insan disekeliling korang saling sayang dan menyayangi!tapi..korang jangan lupa..koran masih ada insan2 yang menyayangi korang dengan sepenuh hati!ini kenyataan...

kadang2 kita perlukan masa untuk bersendirian...perlukan insan untuk share everything...tak sala pun kalau korang cuba cari insan2 lain untuk mengantikan si dia yang dah tinggalkan korang..kadang2 kita tak perasan...jodoh kita sebenarnya ada dekat depan mata kita tanpa kita sedari...kenallah hati budi insan yang badal mengantikan dia dulu sebelum kita fikir nak teruskan hubugan serius dengan kita...bukan senang babe nak sembuhkan luka yang ada kat hati ni..takke r time...JANGAN TERBURU2...

No comments: