Pages

DAN BERMULALAH SEGALANYA!

alhamdulillah after menyepi hampir sebulan ni.aku dapat muncul kembali update this blog..bukan niat aku untuk hilang terus...tapi...ada masalah yang aku kena selesaikan....fuhhh...macam2 terjadi sepanjang seblan ni..nak gila jugalah aku fikirkan..tapi life kena diteruskan...so frenzzz...masih tak terlambat kot kan aku ucapkan selamat hari raya!mungkin agak terlambat...tapi masih tak salah kan aku nak ucapkan ungkapan kemaafan sekiranya sepanjang korang baca blog aku ni...ada yg terasa hati atau terkasar bahasa...ampunkan aku!

so...this week aku register untuk second year di universiti islam antarabangsa...aku ambil kos apa????korag takka tak tahu lagi kot???sudah pastinya kos yg sangat2 mencabar!urban planning!yesss..peracang bandar dalam bahasa melayunye..alhamdulilah setakat ni...aku dapat hadapi segala masalah yg ada..just ada lah satu dua enda yg aku rasa payah nak diselesaikan...tapi aku sentiasa akan cuba selesaikan.insyaAllah...

untuk hari pertama je aku masuk studio hari isnin tadi..terasa amat2 lah bersemangat!sangat bersemanat utuk teruskan perjuangan aku yg sangt2 panjang ni lago...membaca jambatan ilmu babe...so dari sekarang aku pasang niat untuk berubah!transform dari dlu aku sorang yg sangt2 malas untuk ke perpustakan...aku janji lepas ni...aku akan luangkan masa jap untuk ke library...kata2 pesyarah aku..akan sentiasa aku inga..."tana membaca korag akan rasa 0 dan mundur!"

kepada insa2 yg this week aku rasa ada terasa dengan kata2 pedas aku...diharapkan...dapat maafkan aku,,,bukan niat aku nak marah n marah korang...aku buat benda tu untuk kebaikkan kita juga babe~...ya Allah kuatkanlah semangat kuuntuk berubah...aku redha dengan segala ketentuanMU...semmoga insan2 yg berada disekeliling aku ni...sentiasa berjaya didunia dan akhirat dan dapat keberkatan dariMU...thankz for someone who alwayz make me smile....i like to see your smile...=)


No comments: