Pages

oh taufu faaaaaaaaaa



oh taufu fa...adesss...ri nie..ngidam nk makan taufu fa...nie smua gara2..cter td la...dia tunjuk taufu fa perisa macam2 mang mantap gler2...lama dah xmkn nie..tp..td dari aku nk beli taufu fa...aku terbeli gula2 la plak..lolipop..mang sedap...malam nie..sakit la gg aku kne makan dgn semut..ahhaahahha
tp disebalik keriangan taufu fa nie kn...aku ad cter baek pny...aku happy sb dpt msj dgn someone yg aku mang lama dah xmsj...ala..kwn yg aku ckp wt aku tersenyum 2la..ermm...tah ap2 la aku nie kn...adess...gler suda..ap2 pon aku syukur sgt2 dpt knal dgn dia...even xpnh jumpa pon...untung sape dpt dia kn..=)..aku sentiasa doakan yg terbaek untuk kwn2 aku...for khairul nazar...sy dah lama maafkan awak.agpon kita dah xad jodoh kn...so sy dah malas la nk pk pasal smua nie...rinie...genap la setahun aku n dia clash...dah2..xmau la cter2 sdih nie..hahahah..aku nk happy beb
cter balik pasal frenz aku nie...dia nie bek..sekali ag aku nk ckp..untung sape dpt dia..ktorg knal kat fb jew..fb nie mang tmpt aku jumpa balik la smua kwn lama..huhuhu
arrr...aku nie..dari cter taufu fa..jadi cter pasal org la plak..hahahah..ap2 pon..so ak nk gak bli taufu fa
pengajaran:jgn asyik belek buku resipi..nti smua bd ak nk maka..=)

No comments: