Pages

PERASAAN APA NIE???!!!

HARI BLURRR SEDUNIA....hari nie laa...sep22..hahahah..ish merepek suda..aku benoye..ad nk share something ngah kome smua..hehehe..bkn nk ngada tp nie cter pasal ati n perasaan aku..ish2..cam ne nak start nie...ok2..cam nie..ak nk tny korang..kalu la kita asyik teringat katsomeone..2makneye kita sk orang 2kew??simpan dlu soalan aku 2ek..hahahah..ak xmau jwpan..sb aku mgkin dapat dah jwpan




haaaa..jgn salah anggap ea..aku bkn terjatuh cinton 2.t.jz tertarik dgn someone nie..cam pos2 sblum nie..aku kata aku ad knal orang kn..uish..malu suda aku..hahahhahaap2 pon..aku tau aku xlayak untuk dia..sb dia terlalu baek sgt2..ak leh bdoa untuk kebahagian dia jew..
hari demi ari..aku sk tgk dia..hahhaha..kelakar kn..dah la xpnh jumpa..ttbe terminat gak...shuuuu..jgn bising2..nti kantoi..aku xtau nk luah kat sape2..jz kat sini la aku dapat luahkn segala perasaan gunda gulana aku 2..hahhaahhakorang smua kwn2 aku..ermmm...kalu nk tau..aku haapppyyy n xpnh ak happpyyy cam nie..after clash setahun lepas tau...thankz kat dia sb mampu wt aku tersenyum walaupun hanya sms n fb jew..hope persahabatan aku n dia..xterputus..=)