Pages

u make me smile!!!


thankz kat someone yg dah buat aku senyum balik..hahahah.i try 2make he smile gak..he make me smile..dia sgt2 caring..urrrmmm..knal pon jz kat fb jew.upsss.pasan plak ekk..jz frenz..ermm..he realy nice..untung sape yg dapat dia..=)..ap2 pon thankz kat dia sb wt aku tersenyum...time2 aku ngah sunyii sepi nie..ada gak yg care pasal aku..thankz GOD..coz give him in my life..hahaahha...ap2 pon xnak a feeling2 nie..love is pain lor..byk ag ak nk buat beb..kejar cita2 dlu..bru kejar cinta..tp kalu cinta 2hadir..ak kne trima gak..lama dah ak pendam perasan..tp bak kata org..logik kew love in web nie..uish..logik2 sb dlu ex ak pon ak knal kat tag..tup2 couple..3tahun gak..
ap2 pon..terserah la pada Takdir Allah..aku hanya mampu mendoakan kebahagian sahabat aku sorang nie..aku mang sgt2 pasif dgn laki nie..bkn ap..aku tkt beb nk fall in love ag..hope ciri2 laki idaman yg aku mahukan..aku akn capai..aku nk semua happy...ap2 pon...dia dah buat aku tersenyum hari nie..thankz...=0

No comments: