Pages

where?



ting tong...upsss...aku mai ag menilis jam nie..huhuu...statement kat ats 2..mang xleh blah gler2..ala.cter lama 2..dlu mang susah gler2 nk lupa..n now..ak dah 100% lupakan dia..hahhahah...selamat tinggal kenangan lama..aku xkn ingat dah..bukak buku baru beb...cinta 2..mang sangat2 indah..tp indah kalu kita di hargai..
bak kata org..jgn terlalutaksub dgn cinta sb satu ari..ia akn makan diri kita bila kita kecwa..tp..bila dah ad love...korang jaga la..jgn la biarkan ia pergi...as long as ad yg menghargai kita..hargailah..jgn la terlalu memilih nie..xsalah memilih..tp kalu 2dah jodoh kita..kita knetrima gak kn..kne redo...ap2 pon..jgn trlalu mudah sgt2 pcya kn cinta..sb kdg2 kita akn dilukai sebab cinta nie la..huhuhu
ish2..merepek suda aku nie..ap2 pon..sekali ag aku nk ckp..statement yg kat ats 2..dah lama terpadam dalam diri aku...aku rasa nie la masa aku terima insan laen..yg btl2 syg kn aku...tp ad kew??
1.lelaki yg xtipu aku
2.btl2 syg aku
3.leh hormat pendirian aku
4.xlukai aku cam yg pernah aku rasa dulu
5.yg leh trima sape diri aku nie
ap2 pon smua 2...adalah rahsia Allah..jodoh pertemuan..ditanganye..mgkin ap yg terjadi sblum nie..adalah ujian dariNya..DIA nk memberikan ku sorang yg benar2 mencintaiku...hope..org 2..orang yg benar2 boleh membimbingku..bkn yg merosakkn aku..
where is my love????

No comments: