Pages

SAYA ANGGUN BERBAJU KURUNG...



anggun ke??anggun la kot...hukhuk..ak join lagi!!sk2..contest "saya angun berbaju kurung.."..bunyi macam perasan sendiri...tapi..xkisah pun lah..korang yang berminat..jom la ramaia2 join...asalkan bahagia la kn..dan gambar yg dipilih adalah.....jeng2...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

taraaa....gambar yg dipilih ni...tak ada unsur edit langsung k...=)
yes..kepada insana2 yang banyak kali tengok gambar ni..mesti akan perasan kan ak suka sangat2 pakai baju ni...latar belakng gambar ni kat mana???mestilah dekat kg(kelantan) berlatarkan ala2 hutan tu...baju ni sangt bermakna..nak tahu kenapa??sebab bila ak pakai baju ni..aku akan rasa confident nak buat sesuatu..jarangkan orang akan rasa confident untuk melakukan sesuatu bila pakai baju kurung..warna mang agak menyerlah gitu dipilih...tapi...makin menyerlah warna satu baju..makin bersemangatlah kita buat sesuatu..bak kata mak aku..'warna baju yang kita pakai untuk satu hari ni...akan menggambarkan perasaan kita hari ni'...so..pakailah warna2 yang ceria..mesti hari2 kita yang kita lalui akan rasa ceria je..



3 comments:

ame elms ! said...

ame singgah nak wish good luck nie ! good luck . :)) ehh , meh tengok gambar ame yang segak berbaju melayu pule .

http://pucukandubi.blogspot.com/2011/08/saya-segak-berbaju-melayu.html

and Selamat Hari Raya too . -.-

idaida0504 said...

gud luck gak kat awk!!!!!!

Zul Fattah said...

haha..gud luck k..
saya pun join jugak.. huhu..

http://zulfattah.blogspot.com/