Pages

AKU..DIA..KAMU DAN RESIPI?

RESEPI SPECIAL:ROTI CINTA
bahan2:
2buah HATI
1 bekas CINTA
1 kg rasa SAYANG
1 kg KEMESRAAN
1kg SETIA
1gram CURIGA
1gram CEMBURU
3 helai DAUN KATA CINTA

3JENIS PERISA:
>RINDU
>RESAH
>GELISAH

CARA ADUNAN
satukan hati sehingga menjadi cinta..kemudian masukkan sedikit cemburu dan curiga kedalam adunan..tuangkan secukup rasa sayang dan rindu kedalam adunan yang telah dibancuh tadi...kemudian...apabila sudah rasa sebati dalam adunan yang telah dikacau tadi..MASUKKAN KEDALAM OVEN PERNIKAHAN..untuk rasa yang lebih enak...hiasi dengan KEJUJURAN DAN KEIKHLASAN diaatas hidangan yang siap tadi..untuk menambahkan keunikan hidangan..tambahkan KATA2 CINTA untuk hasil yang lebih menarik..

ehem2..mesti pelikkan dengan resipi2 diatas..ala..ni resepi sebenarnya resepi ERATKAN LAGI HUBUNGAN...ermm..aku penah ke gunakan resipi ni???TAK LAGI!heheheh...sebab ap??faham2 sendiri la k..bagi aku..sebuah perhubungan ni..perlukan kesetiaan dan kejujuran..kalau pandai tabur JANJI je..xguna juga..sebab..kalau korang xkotakan janji..DOSA tau!aku kat sini bukan nak bagi ceramah or apa2 pun..jz bagi pendapat je..bagi aku..kalau korang sendiri xboleh nk bagi KOMITMENT dalam perhubungan..xpayah dululah kot..nak COUPLE2 ni..aku bukan apa..just sekarang ni ramai yang CLASH..alasan ye..sebab TAK BOLEH BAGI KOMITMENT DAN XSEKEPALA...apakah alasan ni terbaik???ish2..fikirkan lah...jadi SINGLE best..macam2 boleh buat..

pss:kalau ada yang rasa aku salah..betulkan lah ea..=)

No comments: