Pages

Wordless Wednesday 2

16 comments:

Freaky said...

mak ai bersepahnya =_=

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kenapa ni..sapa yg sepah??
mesti letih nk kemaskan.. ;)

amna said...

buat projek mende ni?
habis bersepeh wok.. hihi

idaida0504 said...

dapat projek 2hari tu..memang tak sempat nak kemas...penat woooo mau kemas ni...gila sat jadinya=_=

ZORA said...

pehhhh...sepah nye.......:)

idaida0504 said...

terbaik!memang kenyataan kalau banyak projek=_=

rais said...

wah.. pehal ni?? ahaha

idaida0504 said...

project archi student...tapi..kepenatanku berbaloi

::contengan hati::)) said...

ni baru belajar kan hahaa

Met bUjang said...

kenuri sapa nie ? hihi

Mawar Berduri said...

okay, gambar ini mengingatkan aku ketika study! bukankah bersepah itu bermaksud kami study separuh mati? yeah!

Cik Ezy said...

sila kemas skrg!
ekeke

.m y z. said...

mak ai. sepahnya. haha. kalau ziema buat benda2 yang bergelumang dengan kertas mcm ni pun mmg jarang lah nak tengok tempat tu kemas. haha.

tia @ Ini Kisah Tia said...

huish . apokobondo yang sepai2 ni . huhu :)

amna said...

takpe la sesak2 sikit mcm ni, kalau pulangannya memuaskan hati kan.. ^^

sudeh said...

uishh!
apa kes neyh, baru lepas mengamuk kaa? hukk >.<