Pages

DIAM...SUNYI...SEPI....

waaa...lama dah tak update blog ni..rasa rindu yang teramat sangat!busy dengan kenduri kahwin abang...so..nie pun curi masa untuk update juga blog tercinta ini....DIAM...SUNYI...SEPI..pernah tak korang semua buat macam itu???sudah pasti kita semua pernah alami situasi ni kan...untuk mencari ketenangan?yes..memang pun..tapi..kadang2..diam..sunyi dan sepi kita ni pun adalah disebabkan perasaan serabut...terlalu banyak benda difikirkanlah tu.nak buat macam manakan...

masa2 sunyi nilah senang untuk berfikir tennag kisah lampau kitakan..kenangan lama memang senang datang dan menghantui kita..lagi2 kalau kenanngan pahit...susah sangat nak dilupakan...sanagt susah!ambil masa yg lama untuk lupakan...mungkin akan ambil masa bertahun lamanya.....kadang2 disebabkan kenangan lama yg pahit nie lah..buatkan kita lebih takut dan lebih berjaga2..yelah...tak mahu terjadi lagi benda ni...sejarah lama tak nak diulang lagi..kenangan pahit WAJIB dilupakan...

apa2 pun..kena terruskan kehidupan kita...dan pandang kedepan...jangan pernah pandang kebelakang lagi...biar apa orang nak cakap..asalkan kita semua sentiasa buat benda yang betul..kalau kena tegur buat salah ni..kena sentiasa terima teguran...ada baik dan buruknya........

4 comments:

mun hesan said...

mende yg lepas jgn dikenang...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

ye lah..perasan gak dh lama x update.. ;)

Apapun..hidup harus diteruskan..yg berlalu biarkan berlalu..usah dikenangkan lg.. ;)

idaida0504 said...

gaya cam kita je yg kawen.bz kalah pengantin..hehheh...erm...pandang depan je la kan...

Hans said...

bila saya nak muhasabah diri memang perlu ketiga2 tu :-)

Juvana Episod 10