Pages

ALAMAK!!!!!

hujung minggu ni...hari bapa kan...mesti macam2 kejutan korang semua akan buatkan.bagi hadiah..buat makan2..beli kek...wahhh..meriah rasanyakan...SELAMAT HARI BAPA..kepada semua yg bergelar bapa di MALAYSIA DAN SERATA DUNIA...kepada yg belum menjadi bapa pun..ucapan ini untuk korang juga...hehehe

dekat TV...ada macam2 jenis ceritakan berkenaan dengan hari BAPA ni...ada yg cerita sedih...gembira dan...........tapi...terlalu banyak sangat cerita yg sedih2 ditayangkan.adess...ceritanya..mesti pasal anak derhaka...cerita keluarga miskin...bapa berkorban nak belikan dan ikutkan kemahuan anak...wah....mesti tersentuh gila kan cerita macam tu!...untuk hari2 nak happy ni...tiba2 sedih lah pula...sedih teramat sangat!

kadang2..tak faham dengan jalan cerita...nanti tup2..si ayah mesti kemalangan akhirnya...kebanyakkan cerita mesti jadi macam itu...si anak mesti akan berubah...yes..memang bagi macam2 pengajaran..tapi......xboleh ke cari jalan lain sikit??ubah benda tu..jadi ending yg happy!!

1 comment:

said...

love our daddy..

=)