Pages

KALAU BOLEH CAKAP BOLEH..KALAU TAK BOLEH...CAKAP TAK BOLEH..

hari ni...emo sikit...bukan sikit...tapi banyak jugalah...tapi..kena kawal tu...sebab tak elok emo banyak2 sangat ni...ermm..abaikan lah kot pasal emo2 ni...kita berbalik kepasa tajuk entry ni...KALAU BOLEH CAKAP BOLEH..KALAU TAK BOLEH..KATA TAK BOLEH...wujud ke orang macam tu???sebab wujudlah aku cakap...sebab kadang2 ada yang tunjuk pandai...padahal tak TAHU APA2 pun...

pernah kan korang jumpa orang CAKAP TAK SERUPA BIKIN...kira...apa yang dibuat tu...tak sama dengan apa yang dia cakap...ish2...lain suruh buat...lain dibuat...sabar jelah ea...kalau korang rasa tak boleh buat satu benda tu...lebih baik korang BERTERUS TERANG kata korang tak boleh buat..sebab...buatnya..kerja yang korang buat tu..mampu BAHAYAKAN NYAWA...tak ke teruk jadinya nanti...lagipun...tak ada siapa pun nak marah bila kita cakap jujur.

aku pernah juga jumpa insan2 sebegini...kata bagai nak rak...PANDAI BUAT ITU DAN INI..JANJI NAK TOLONG SAMPAI LUBANG CACING...tapi..bila satu benda ni...capai tahap KRITIKAL...kiranya...orng tu tak reti nak lakukan macam dijanji...MULALAH LARI...HILANG DIRI...kadang2 sampai tahap...ada tukar no telefon...adess..tak perlulah macam tu kan...aku tulis macam tu..sebab...ada yang buat macam tu...adesss..macam budak2 la pula...

korang jadilah diri korang sendiri...tak perlu PLASTIK dengan orang lain...kalau tak tahu...cakap je tak tahu...sebab rasanya...itu adalah yg terbaik..=)

4 comments:

syarifahsidrus said...

sebab obses nak nampak sempurna di mata orang lain agaknya

idaida0504 said...

betul tu!

sergeant keroro said...

janji melayu,heh

Mawar Berduri said...

just katakan 'insyallah'.. bukankah ia memadai?